خانه / آرایشی و زیبایی / اثرات میوه آووکادو بر پوست

اثرات میوه آووکادو بر پوست

Avocado-Mask

می خواهیم در این جا در مورد میوه آووکادو و اثرات میوه آووکادو بر پوست و زیبایی پوست اطلاعاتی در اختیارتان بگذاریم .

* آووکادو این میوه ی جادویی جزء دسته ی میوه های گرمسیری است که دارای انواع ویتامین ها از جمله ویتامین کا – دی – آ و بی است که باعث شفافیت پوست شما می شود .

* این میوه علاوه بر داشتن انواع ویتامین ها، دارای آهن ،اسید فولیک واسید چرب است که بطور طبیعی چربی پوست را تامین می کند و از خشکی پوست جلوگیری می کند .

* اگر که پوست شما چرب است یا مستعد جوش است پیشنهاد ما برای شما استفاده از محلول آووکادو است طرز تهیه این محلول به اینصورت است که: ابتدا مقداری آووکادو را همراه با چند برگ تازه ی نعنا و چند قطره آبلیمو دم کنید وآن را بر روی پوست تمیز به مدت نیم ساعت بگذارید و بعد معجزه ی این محلول را مشاهده کنید.

* همچنین اگر دارای پوستی خشک هستید می توانید مقداری آوواکادو را له کرده و به همراه یک عدد زرده ی تخم مرغ و یک قاشق چای خوری آرد کاملا مخلوط کرده و به مدت ۲۰ دقیقه بر روی پوست خود بگذارید .

*  همچنین اگر می خواهید که موهایتان براق و درخشان به نظر برسد می توانید مقداری آووکادو را با مقداری روغن زیتون و مقدارکمی عسل مخلوط کنید و به مدت نیم ساعت بر روی مو های خود بگذارید و بعد موهای خود را با شامپو خوب بشویید .

* این میوه ی جادویی تنها برای زیبایی پوست و مو استفاده نمی شود، بلکه برای لاغری نیز استفاده می شود و یک عدد آووکادو به اندازه ی ۲۵۰گرم چربی را می سوزاند .

 

میوه ها اثرات بسیار زیادی بر زیبایی پوست دارد و با مصرف زیاد میوه می توانید پوستی شاداب و جذاب داشته باشید.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

پیاز باعث زیبایی پوست و مو می شود

  پیاز نه فقط برای درمان ریزش موها، بلکه برای رشد مجدد موهای ریخته شده ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *