خانه / سبک زندگی / خانه داری / آموزش تصویری پاک کردن لکه خون از تشک

آموزش تصویری پاک کردن لکه خون از تشک

tamiz-kardane-lake-khoon-1-150x150

برای شما هم پیش آمده که روی تشک شما لکه خون شود و چون جای خشک کردن همه تشک را ندارید نمی توانید کامل آن را بشویید در این مطلب با آموزش تصویری پاک کردن لکه خون از تشک شما را آشنا می کنیم .

 

tamiz-kardane-lake-khoon-1-150x150

از هیدروژن پروکسید یا همان آب اکسیژنه استفده کنید. آن را به تشک بمالید و هنگامی که در حال قلقل زدن است لکه ها را با آن پاک کنید. این کار تمام لکه ها را نابود نمی کند ولی آن ها را کاهش می دهد. آن را با دستمالی تمیز، سفید و خشک، پاک کنید.

۲

tamiz-kardane-lake-khoon-2-2-150x150

ماده ی شوینده اضافه کنید. یک قاشق غذا خوری از مایع ظرفشویی را با دو فنجان آب سرد در یک کاسه مخلوط کنید، یک پارچه ی سفید را در آن خیس کنید و روی محل مورد نظر قرار دهید. این محل را به آرامی با مسواک بمالید و با یک پارچه ی مرطوب آن را بشویید. در نهایت آن ناحیه را با حوله خشک کنید.

۳

tamiz-kardane-lake-khoon-2-150x150

شما همچنین می توانید به آب، نمک اضافه کنید و محلول را در یک بطری اسپری، بریزید. این راه نیز برای از بین بردن لکه های خون مناسب است.

۴

tamiz-kardane-lake-khoon-3-150x150

از جوش شیرین استفاده کنید. در یک کاسه بزرگ یک قسمت جوش شیرین را با دو قسمت آب سرد مخلوط کنید. آن را به وسیله ی دستمالی خشک روی لکه بمالید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه روی آن بنشیند. با دستمالی خیس بقیه ی ماده را بشورید و نهایتا با استفاده از حوله آن را خشک کنید.

نکات و هشدارها

طبیعتا راه های ذکر شده برای از بین بردن لکه خون یا به عبارتی عین نجاست از روی تشک است. بنابراین برای پاک شدن تشک از نجاست خون باید راهکارهای شرعی آن را انجام دهید.

آموزش تصویری پاک کردن لکه خون از تشک

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *