خانه / سبک زندگی / آموزش کاردستی / آموزش تصویری ساخت پایه چوبی هدفون

آموزش تصویری ساخت پایه چوبی هدفون

FRFPSGFI6J7SXDY.MEDIUM

شما هم علاقه خاصی به کارهای نجاری دارید در این بخش کاردستی به آموزش تصویری ساخت پایه چوبی هدفون می پردازیم همراه ما باشید در ادامه مطلب .

مرحله اول : طرح اصلی ما همانند تصویر زیر می باشد. و شما باید طرحی مانند شکل زیر را بر روی چوب دلخواه بکشید. یا کار آسان تر به این صورت می باشد که شما طرح زیر را دانلود و بر روی کاغذ چاپ کرده و سپس بر روی چوب قرار دهید و بر اساس آن بر روی چوب طرح زیر را پیاده سازی نمایید.

FS6W6O8I6J7T4MW.MEDIUM

مرحله دوم : شما می توانید از چوب ها و طرح های مختلفی استفاده کنید و در اینجا ما از چوب هایی که در رنگ های مختلف به هم متصل هستند استفاده می کنیم. نوع و جنس چوب به سلیقه شما بستگی دارد. البته یادتان باشد می توانید هر چوبی استفاده کنید و در آخر با اسپری رنگ چوب طرح خود را زیبا نمایید.

FCUFONLI6J7SWGB.MEDIUM

مرحله سوم : در این بخش مشاهده می کنید ما طرح اصلی را بر روی یک تخته سه لایه ( یا شما می توانید بر روی مقوا ، کاغذ ) چاپ کرده ایم و بر روی چوب اصلی قرار داده و سپس طرح را با مداد کشیده ایم.

FLX4134I6J7T711.MEDIUM

مرحله چهارم : زمانی که طرح را روی چوب کشیده اید می توانید با اره معمولی یا دستگاه اره بر اساس طرح برش بزنید و شکل نهایی همانند تصویر زیر را بدست آورید. وقتی چوب را به شکل اصلی درآوردید و برای درج مارک روی آن همانند تصویر یک شکل و مارک ایجاد کنید.

FBAWODGI6J7T7AO.MEDIUM

مرحله پنجم : در این بخش به صورت اختیاری می توانید مارک و علائم زیبایی را روی بدنه پایه هدفون به وجود آورید.

FX5PHHDI6J7T80M.MEDIUM-300x188 FY42Z54I6J7T80N.MEDIUM

مرحله ششم : در این قسمت یک تکه چوب برای انتها و کف پایه هدفون تهیه کرده و قسمت بالایی و کفی را با چسب چوب به خوبی بهم بچسبانید. ما برای اینکه به خوبی این دو جزء بهم بچسبند از کش استفاده کردیم و بعد از محکم شدن کش را در می آوریم.

FERWVN6I6J7T845.MEDIUM

مرحله هفتم : در این بخش می توانید با اسپری رنگ چوب یا (رنگ چوب معمولی) طرح خود را تکمیل تر نمایید و همچنین کفی پایه هدفون را رنگ آمیزی کنید.

F29HNWOI6J7T8G7.MEDIUM

FLBRUD1I6J7T8WK.MEDIUM

مرحله هشتم : در نهایت پس از گذشت چند مرحله توانسته اید یک پایه هدفون بسیار زیبا و جالب بسازید.

نکته : اگر توانسته اید مشابه این کاردستی را بسازید از کاردستی خود عکس گرفته و برای ما ارسال نمایید تا با درج نام شما در سایت منتشر شود. برای حمایت ما سایت مارا به دوستانتان معرفی نمایید.

FRFPSGFI6J7SXDY.MEDIUM

می توانید این پایه هدفون راروی میز کار خود نصب کنید .

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *