خانه / سبک زندگی / آموزش کاردستی / آموزش تصویری ساخت جا فلشی چرمی

آموزش تصویری ساخت جا فلشی چرمی

FWN9J48IGEYAI2D.MEDIUM

همانطور که می دانید فلش بر اثر ضربه خوردن و با شدت افتادن دچار خرابی می شود در این جا آموزش تصویری ساخت جا فلشی چرمی را به شما نشان می دهیم .

نحوه کار بسیار آسان می باشد و شما با تهیه مقداری چرم می توانید برای فلش خود یک جا فلشی چرمی بسیار شیک بسازید و از آن برای نگهداری از فلش استفاده نمایید.

وشما می توانید نحوه و چگونگی ساخت جافلشی چرمی را در ویدئو زیر تماشا کنید و همچنین بعد از این ویدئو این آموزش به صورت مرحله به مرحله همراه با توضیحات و تصاویر مختص به آن آماده شده است.

مرحله اول : در این مرحله به روش های زیر عمل کنید :

۱- مقداری چرم تهیه کنید( از تکه های چرمی نیز می توان استفاده کرد)

۲- شما می توانید به اندازه خود فلش جا فلشی بسازید یا به اندازه برد و قسمت سخت افزای آن، ما در این قسمت قاب فلش را در آورده و بر اساس اندازه آن روی تکه چرم علامت گذاشته ایم.

۳- وقتی بر اساس سایز فلش روی چرم علامت گذاشته اید اضافه آن را از چرم جدا کنید. یادتان باشد به دو تکه هم اندازه نیاز داریم. از تصاویر زیر الگو بگیرید.

DIY-Leather-USB-Drive-3

مرحله دوم : در این مرحله به روش های زیر عمل نمایید :

۱- بر اساس خطی که به اندازه فلش کشیده اید یک خط روی چرم بکشید شما می توانید از یک جسم حرارت داده شده مثل داغ کردن میخ نیز این کار را انجام دهید یا از ابزار های حرفه ای استفاده نمایید.

۲- وقتی خط روی چرم کشیده اید با یک ابزار همانند میخ یا ابزار حرفه ای اینکار برای دوختن، سوراخ هایی ایجاد کنید. همانطور گفتم می توانید از میخ و چکش نیز کمک بگیرید.

۳- در این بخش دو لایه را روی هم بگذارید و با نخ و سوزن به دوختن بپردازید. سعی کنید نخ محکم برای دوختن چرم تهیه کنید.

نکته : برای دوختن و زیبایی تر کردن کار همانند تصاویر زیر عمل کنید.

DIY-Leather-USB-Drive-2 (1)

FHRIKCSIGEYAH6Z.MEDIUM FKNSCWJIGEYAH72.MEDIUM

مرحله سوم : در این بخش جا فلشی را بین گیره قرار دهید و با یک ابزار تیز همانند چاقو کمی بالاتر از محل دوخت را در دو پهلو جا فلشی را برش بزنید.

DIY-Leather-USB-Drive-1

مرحله چهارم : در این قسمت شما می توانید به کمک رنگ و براق کننده های مخصوص چرم به زیبا تر کردن جا فلشی بپردازید.

DIY-Leather-USB-Drive

مرحله پنجم : در این مرحله شما می توانید به کمک چکش و میله های مخصوص شکل دهی طرح ها یا نماد هایی را روی جا فلشی ایجاد نمایید.

FNYZS91IGEYAI2A.MEDIUM

مرحله ششم : در نهایت شما همانند مراحل بالا می توانید سر فلش را به شکل چرمی نیز تهیه کنید و بتوانید یک جا فلشی بسیار زیبا و شیک داشته باشید. امیدوارم از این آموزش نهایت لذت را برده باشید.

نکته : اگر توانسته اید مشابه این کاردستی را بسازید. از کاردستی خود عکس گرفته و برای ما ارسال نمایید تا با درج نام شما در سایت منتشر شود. برای حمایت ما سایت ایران فناوری به دوستانتان معرفی نمایید.

FK7Z36RIGEYAI8A.MEDIUM

آموزش تصویری ساخت جا فلشی چرمی

ساخت جا فلشی چرمی

آموزش تصویری کاردستی

جا فلشی چرمی

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *