خانه / سبک زندگی / خانه داری / آموزش تصویری تزیین دیوار اتاق کودک

آموزش تصویری تزیین دیوار اتاق کودک

divare-otaghe-bache-4-150x150

ووالدینی که می خواهید اتاق کودک خود را با کمترین هزینه تزیین و دیوارهای اتاق را برچسب بزنید در این پست چند نمونه تزیین دیوار اتاق کودک را به شما بیان می کنیم همراه ما باشید با آموزش تصویری تزیین دیوار اتاق کودک .

۱

divare-otaghe-bache-1-150x150

حلقه های زیبا.
با استفاده از حلقه هایی که پارچه های مورد علاقه ی خود را روی آن ها دوخته اید، به دیوار اتاق فرزندتان رنگ و الگو اضافه کنید. شما می توانید آن ها را همینطور به دیوار وصل کنید یا اینکه مانند شکل، آن ها را طوری قرار دهید که اسم فرزندتان را محاصره کند.

۲

divare-otaghe-bache-2-150x150

 

دوستانی از مزرعه.
دیوار اتاق کودکتان را با حیوانات مزرعه تزیین کنید. حروف نام کودکتان را روی مقوا دربیاورید و آن ها را با کاغذ، نقاشی و پارچه تزیین کنید. چند تا از حیوانات مزرعه را به این واژه ها بچسبانید و دکوری زیبا خلق کنید.

۳

divare-otaghe-bache-3-150x150

 

افسانه های تخیلی.
به کمک حروف زیبا و قاب جذاب، به اتاق کودک خود جلوه ای ناب ببخشید. واژه ها را رنگ کنید و دکمه ها و سایر اشیا را مانند شکل به آن ها بچسبانید.

۴

divare-otaghe-bache-4-150x150

 

پروانه ای در حال پرواز.
این یک ایده ی شگفت انگیز است. قابی را بردارید و پشتش را جدا کنید تا دیوار دیده شود (یا پشت آن را مطابق سلیقه ی خود رنگ کنید) و پروانه ها را بچسبانید. ما پرواز پرنده ها به بیرون از قاب را دوست داریم.

۵

divare-otaghe-bache-5-150x150

 

آویزان کردن قلب.
این یک ایده ی عالی برای اتاق کودکان شماست. قلب ها را از مقواهای رنگی ببرید و آن ها را با نخ به هم بدوزید. همچنین می توانید روی هر یک از این قلب ها جمله ای یادداشت کنید.

 

سایت ابانک : آموزش تصویری تزیین دیوار اتاق کودک

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

شستن لباس نوزاد را بلد باشیم

    برای پاک کردن لکه های ناشی از ریختن شیر مادر،شیرخشک،لکه های غذا و ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *