خانه / سبک زندگی / گل و گیاه / آشنایی با نحوه پرورش و نگهداری گل ستاره سرخ

آشنایی با نحوه پرورش و نگهداری گل ستاره سرخ

scarlet-star2ستاره سرخ(نام علمی: Guzmania lingulata) نام یک گونه از تیره آناناسیان است.درادامه مطلب زیر شما کاربران عزیز رابا نحوه پرورش ونگهداری گل ستاره سرخ آشنا خواهیم کرد.

گیاه آپارتمانی ستاره سرخ با نام علمی “Guzmania lingulata” یکی از رایج‌ترین گیاهان خانواده “Bromeliad” است و افزون بر رنگ قرمز در رنگ‌های پرتقالی و زرد روشن نیز موجود است.

نکاتی در رابطه با آبیاری

این گیاه نسبت به کلر و فلوراید موجود در آب شیر حساس است. از آب باران استفاده کنید و ابتدا اجازه دهید آب به دمای اتاق برسد. گیاهان آپارتمانی از آب سرد متنفر هستند.
این گیاه برگ‌های چرمی و براق سبز رنگ دارد که به‌طور دورانی در کنار هم قرار گرفته‌اند و شکلی کوزه مانند را ایجاد کرده‌اند که باید همیشه از آب پر شوند. این گیاه تنها گیاهی است که باید از وسط برگ‌ها به آن آب بدهید و فاسد نمی‌شود.
زمان و شیوه آبیاری گیاهان مختلف را یاد بگیرید.
۷ نشانه آبیاری بیش از حد گیاهان می‌تواند به شما در مراقبت از گیاهان‌تان کمک کند.
پس از ۳ یا ۴ سال گل ستاره سرخ، گلی را تولید می‌کند که به صورت برگچه‌هایی قرمز رنگ از وسط گل بیرون می‌آیند و ۵ ماه عمر می‌کنند. این گل کوچک است و گل‌های واقعی که سفید رنگ هستند، نزدیک زیر برگچه‌های قرمز از نظر پنهان شده‌اند. این گیاه رنگ خیره کننده‌ای دارد و حسی استوایی به هر اتاق می‌دهد. می‌توانید یکی از آن‌ها را به محل کارتان برده و به اتاق کارتان ظاهری زیبا ببخشید. این گیاه به خوبی در زیر نور فلورسنت لامپ‌های محیط‌های کاری رشد می‌کند. گیاه را از نور مستقیم و شدید خورشید دور نگه دارید تا رنگ قرمز برگچه‌ها محو نشود.

درباره ی tony.almeyda

مطلب پیشنهادی

معرفی بذرهای سبزه هفت سین و زمان کاشت هر کدام

  یکی از هفت سین های سفره هفت سین ، سبزه می باشد که نماد ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *